INTERIER GROUP Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

>> Pravidla ochrany soukromí ve společnosti Interier Group s.r.o. <<

Prostřednictvím internetového obchodu nám můžete zaslat poptávku, my Vám zpracujeme cenovou nabídku a zašleme na Váš email. Nabízíme množstevní slevy.

Jak nakupovat?

  1. Na kartě vybraného výrobku vyplníte do košíku požadovaný počet kusů.
  2. Ve specifikaci uveďte další doplňující informace o výrobku (např. zda požadujete židli s područkama, s chromovým křížem, typ látky apod.)
  3. Poptávku nám po zaregistrování odešlete.
  4. Na základě toho Vám zpracujeme cenovou nabídku a domluvíme případné podrobnosti.

Popis výrobku a vyobrazení má pouze informativní charakter, výrobce si vyhrazuje vlastnosti v průběhu výroby změnit bez předchozího upozornění a provozovatel není zodpovědný za škody vzniklé s využitím neověřených dat. Rozměry, váha a ostatní údaje uvedené na webových stránkách www.interiergroup.cz, v katalozích, prospektech a jiných tiskovinách jsou údaji nezávaznými a vycházejícími z údajů výrobců.

Vzorník látek

  1. Zobrazované barvy látek se mohou lišit v závislosti na nastavení vašeho monitoru, proto je považujte pouze za orientační.
  2. Doporučujeme barevné odstíny konzultovat s naším obchodním oddělením tel. 572 551 826. Jinak náklady spojené s přečalouněním zboží budou na účet kupujícího.

Platba

Platbu lze provést třemi způsoby:

  1. hotově při převzetí zboží, kdy Vám zboží dopravíme naší dopravou, nebo dobírkou při předání zboží prostřednictvím České pošty nebo jiného přepravce
  2. převodním příkazem na náš účet 5570090207/0100. Zboží Vám bude dodáno po připsání platby na náš účet.
  3. proforma fakturou - při této volbě Vám bude zaslána zálohová faktura, na které budou veškeré potřebné údaje pro provedení platby. Zboží Vám bude dodáno po připsání platby na náš účet.

Pokud zaplatíte dle dohody předem celou částku nebo jen její část jako zálohu na zboží a to nebude možné dodat ani nahradit jiným podobným zbožím, vrátíme Vám celou částku zpět na Váš účet.

Podle zákona o evidenci tržeb Vám vždy vystavíme účtenku. Zároveň zaevidujeme přijatou tržbu u správce daně online. V případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Doprava

Zboží rozesíláme v demontu po celé ČR prostřednictvím České pošty nebo přepravní službou. Dopravou se rozumí pouze vyložení zboží za první zamykatelné dveře, nikoliv rozmístění a stěhování. Částku za dopravu Vám napíšeme emailem při potvrzení objednávky. Je to z toho důvodu, že cena se odvíjí na základě požadovaných kusů, objemu zboží a na počtu km. Orientační cena za 1 ks židle v krabici činí cca 150,- Kč s DPH. Cenu za zaslání většího množství židlí, kancelářského nábytku nebo kovových šatních skříní Vám vypočítáme dle platného ceníku některé přepravní služby. Vždy vybíráme pro Vás tu nejlevnější variantu. Vy nám pak odepíšete, zda s cenou souhlasíte a teprve poté pokládáme objednávku za potvrzenou.

Poškození zboží při prepravě

Kupující je povinnen prohlédnout zboží hned při jeho převzetí. Pokud je zjištěno mechanické poškození obalu výrobku, je kupující povinen zkontrolovat stav zboží a v případě poškození s řidičem sepsat protokol o poškození zboží. V tomto případě zboží prosím rozbalte a převezměte pouze v případě, že není nijak poškozeno. Odpovědnost za vady způsobené při přepravě nenese prodejce, nýbrž dopravce. Upozorňujeme zákazníky, že na reklamace mechanického poškození výrobku nahlášené po podpisu dodacího listu (podpisem kupující souhlasí s jeho převzetím a potvrzuje dopravci, že zboží dorazilo nepoškozené vinou dopravy) a odjezdu řidiče nebude brán zřetel s ohledem na reklamační podmínky přepravce.

Děkujeme za pochopení.

Záruka na zboží

Délka záruční doby činí dle obchodního zákoníku 24 měsíců. Je-li u některého typu prodloužená záruka, je u výrobku vyznačena. Záruka se vztahuje na eventuálně poškozené části při jasně prokazatelné vadě materiálu, nebo konstrukce. Jako nárok na uplatnění reklamace nelze uznat běžné opotřebení výrobku, což se týká zejména potahových materiálů, čalounění či koleček. Záruka začíná běžet ode dne převzetí zboží (v případě odeslání zboží prostřednictvím pošty nebo přepravní služby platí den odebrání od přepravce).

Reklamace

Vadné nebo poškozené výrobky musí být vždy zaslány zpět k dodavateli z důvodu řádného vyřízení reklamace. Po dohodě s námi lze zaslat jen fotografie poškozených částí. Ke každé reklamaci musí být přiloženo krátké písemné vyjádření s popisem vady včetně kopie daňového dokladu. Zboží je možné předat k reklamaci osobně v naší kanceláři ve Starém Městě nebo ho zákazník zašle na vlastní náklady prostřednictvím přepravce. V tomto případě kupující zodpovídá za přepravu a případné škody při ní způsobené. Na vyřízení reklamace má prodávajcí nárok max. 30 dnů, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Třicetidenní lhůta pro vyřízení reklamace začíná běžet dnem následujícím po uplatnění reklamace kupujícím. Po uplynutí této lhůty má kupující právo požadovat výměnu zboží nebo od kupní smlouvy odstoupit (požadovat vrácení peněz).

Zrušení objednávky

Kupující má právo stornovat objednávku bez udání důvodu kdykoliv před jejím závazným potvrzením. Po závazném potvrzení objednávky jen v případě, že prodávající nesplní podmínky dodání. V případě stornování potvrzené objednávky je kupující povinen uhradit prodávajícímu škodu vzniklou tímto jednáním. Prodávající uplatní právo na úhradu škody zejména v případě nákupu zboží "na objednávku", které bylo nutné na přání zákazníka obstarat nebo v případě, že v souvislosti se zajištěním zboží došlo již k vynaložení prokazatelných nákladů, jako zbytečná doprava atd.

Prodávající má právo stornovat objednávku bez udání důvodu nebo z důvodu, že se zboží již nevyrábí, nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena či dodací podmínky. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet nebo adresu v nejkratším možném termínu (nejpozději však do 10 pracovních dnů).

Možnost vrácení zboží

Zboží zakoupené prostřednictvím internetového obchodu může zákazník podle odstavce 6 novely Občanského zákoníku č.367/2000 do 14 dnů od jeho doručení vrátit bez udání důvodu (jedná se pouze o soukromé osoby nikoli podnikatele - IČO). Zboží musí být nepoužité, zabalené v originálním obalu, nepoškozené, vhodné pro další prodej. Balení musí obsahovat veškeré původní příslušenství. Zásilku vráceného zboží je třeba odeslat na vlastní náklady a to do 14 dnů od doručení kurýrní službou.

Při zaslání vráceného zboží dobírkou, nebude tato přijata! U vrácené zásilky musí být přiložena kopie daňového dokladu vydaného dodavatelem. Vráceny budou pouze peníze za zboží, nikoli za dopravu zboží. Před vrácením zboží nás prosím kontaktujte e-mailen nebo telefonicky, abychom Vaši zásilku očekávali. Peníze budou vráceny poštovní poukázkou nebo na účet dle přání zákazníka.

Kupující nemůže odstoupit podle odstavce 7 novely Občanského zákoníku č.367/2000 od kupní smlouvy nebude-li splněna některá z výše uvedených skutečností.

Děkujeme za projevenou důvěru.

Obchodní oddělení společnosti INTERIER GROUP s.r.o.

 

Pravidla ochrany soukromí ve společnosti INTERIER GROUP s.r.o.

Vaše soukromí je pro nás důležité. Účelem tohoto oznámení je informovat Vás o našich postupech, jak je nakládáno s Vašimi údaji na našich webových stránkách a možnostmi, jak tyto postupy kontrolovat.

Informace, které shromažďujeme

Pokud na našich webových stránkách nevyplníte formulář "košíku,registrace" nebo nás přímo nekontaktujete e-mailem, identifikační údaje o Vaší osobě tj. jméno, adresa, telefonní číslo, faxové číslo, e-mailová adresa apod. neshromažďujeme.
Při návštěvě našich webových stránek však automaticky shromažďujeme určité neosobní informace např. jaký používáte prohlížeč, jaký máte operační systém a název domény poskytovatele Vašeho internetového připojení (např. UPC, Telefonica).

Jakým způsobem nakládáme s informacemi o Vás?

Neosobní údaje používáme k analýze užívání webových stránek (jako např. souhrnné informace o stránkách navštívených našimi uživateli), což nám pomáhá ke zlepšování obsahu našich webových stránek.

Osobní informace, které nám poskytnete, jsou využívány pouze ke zpracování dotazníku z našich webových stránek či k vyřízení Vašich podnětů.

Nebudeme Vás kontaktovat v žádných záležitostech, aniž byste si to výslovně přáli. Vaše osobní informace zároveň nebudeme sdílet, pronajímat ani prodávat mimo INTERIER GROUP s.r.o. kromě případů, kdy je sdílet musíme s partnerskými kancelářemi, které poskytují služby naším jménem. Pokud máte zájem o práci v INTERIER GROUP s.r.o. a poskytnete nám životopisné údaje prostřednictvím e-mailu, tyto údaje budou použity pouze v rámci interního výběrového řízení. Tyto informace nebudou poskytovány nikomu mimo INTERIER GROUP s.r.o., kromě partnerských kanceláří, které poskytují služby naším jménem.

Nicméně, výjimečně se může stát, že budeme nuceni osobní informace poskytnout v souvislosti s právními předpisy či profesními standardy např. v souvislosti se soudním nařízením, předvoláním nebo na žádost orgánů státní správy.

Zároveň nemůžeme zcela garantovat bezpečnost osobních údajů poskytovaných prostřednictvím internetu vzhledem k tomu, že mohou být během procesu zpracování dostupné ostatním osobám včetně našich poskytovatelů služeb.

Sběr informací třetími stranami a sponzory

Naše webové stránky obsahují odkazy na další stránky, které mohou s osobními údaji nakládat jinak než my. Návštěvníci stránek by se měli seznámit s pravidly nakládaní s osobními údaji těchto provozovatelů, jelikož my nemáme vliv na to, jaké informace jsou těmto třetím stranám poskytovány nebo co shromažďují.

INTERIER GROUP s.r.o. zveřejňuje informace o programech a akcích, které jsou sponzorovány nebo na kterých se podílejí ostatní firmy a organizace. Doporučujeme se na tyto akce hlásit elektronicky. INTERIER GROUP s.r.o. nemůže ovlivnit použití těchto informací třetími stranami. S informacemi, které nám poskytnete, bude nakládáno tak, jako byste se registrovali telefonem nebo papírovou přihláškou. Respektive, pravidla ochrany soukromí, která platí na internetu, zde nebudou aplikována.

Cookies

Naše webová stránka používá cookies. Cookie je krátký textový řetězec, který webová stránka umístí do cookie souboru Vašeho webového prohlížeče a který umožní webové stránce zapamatovat si informace o Vás a Vašich volbách. Cookie obvykle obsahuje název domény, ze které byl cookie poslán, jeho životnost a hodnotu a někdy i náhodně generované číslo. To nám pomáhá zlepšovat webové stránky tak, aby Vám poskytovaly pouze nejlepší informace a služby.

Cookies používáme i v následujících případech:

  • tam, kde jsou nezbytné k fungování našich stránek
  • k personalizaci našich stránek (díky které můžete snadno obnovit dříve navštívené stránky a nahlížet do informací, které jste zadali online)
  • ke sběru souhrnných statistických informací, které nám pomáhají porozumět, jak uživatelé naše stránky používají, tyto informace nám pomáhají vylepšovat jejich strukturu. Tímto způsobem Vás nemůžeme nijak identifikovat.

Přijmutí / odmítnutí cookies

V nastavení Vašeho prohlížeče si můžete zapnout nebo vypnout ukládání cookies. Pokud však ukládání cookies odmítnete, je možné, že nebudete moci naplno využít funkce, které Vám naše stránky nabízejí.

Bezpečnost a integrita dat

Aplikujeme bezpečnostní opatření, abychom zamezili neautorizovanému přístupu k informacím, které nám jsou poskytnuty online. Avšak nikdy není možné zaručit absolutní bezpečnost dat.

Jak nás kontaktovat

Máte-li jakékoliv dotazy nebo připomínky týkající se bezpečnostních pravidel INTERIER GROUP s.r.o. nebo jejich implementace, můžete nás kontaktovat na adrese info@interiergroup.cz. Pokud se kdykoliv rozhodnete, že si nepřejete, abychom uchovávali Vaše osobní údaje nebo si přejete změnit nastavení způsobu jejich použití, pošlete nám, prosím, e-mail na adresu info@interiergroup.cz.

Změny pravidel ochrany údajů

Vyhrazujeme si právo tato pravidla nebo jejich části kdykoliv měnit. Sledujte tyto pravidla, aby Vám případné změny neunikly.

 


Kdo jsme a co vám nabízíme?

Již od roku 1996 úspěšně působíme v oblasti návrhů a realizací interiérů, a to jak administrativních budov a obchodních prostor, tak bytů a rodinných domů. Spolupracujeme s nápaditými architekty i spolehlivými projektanty a stavebními firmami. Zaměřujeme se na Zlínsko - Zlínský kraj (Zlín, Uherské Hradiště), ale jsme schopni uspokojit poptávky zákazníků z celé ČR. 

Jsme specialisté na kancelářské židle a kancelářská křesla

V našem e-shopu najdete velký výběr kancelářských křesel i židlí, a to od jednoduché kancelářské židle se základní mechanikou až po luxusní ergonomické manažerské kancelářské křeslo. Dále nabízíme kancelářský, bytový i speciální nábytek v typizovaném provedení i s možností výroby na míru.

INTERIER GROUP s.r.o.

Otakarova 1253 (naproti fin. úřadu)
686 01 Uherské Hradiště

Telefon:  572 551 826
Mobil:  725 684 456
Mobil:  725 684 455
E-mail: info@interiergroup.cz

Otevírací doba:

Pondělí   8 - 17h
Úterý   8 - 17h
Středa   8 - 17h
Čtvrtek   8 - 17h
Pátek   8 - 16h

 

Mapa

INTERIER GROUP s.r.o. na Google Mapy